zondag 27 april 2014

Donderdag 23-04014

Vandaag een half dagje rust..
We beginnnen dus lekker relaxt met een ontbijtje en gaan daarna bij het zwembad zitten..
Ik ben begonnen met al mijn verslagen, ben er wel achter dat ik geen tijd heb om elke dag wat te doen.
Helemaal niet als we een drukke dag hebben en dan de volgende dag ook weer wat gaan doen, dan wil ik s'avonds mijn bed in rollen en niet nog eens achter de comp kruipen ;-) dus voor de mensen die elkedag een verslag verwachten sorry maar dat lukt me dus niet altijd..

Nu ook even de tijd om mijn nieuwe systeem voor mijn nagels te proberen... Had er in NL al over gelezen en dat leek mij wel wat, een thuis set om je eigen nagels van een gel laag te voorzien, aangezien ik best mooie nagels van mezelf heb maar als ik ze lak er tegenwoordig de volgende dag de helft er al af ligt ben ik daar wel een beetje klaar mee, dit schijnt er 2 weken op te blijven zitten,  en de prijs is ook een stuk voordeliger hier. In NL betaal je €80,- voor de starterset hier $50.- reken uit je winst ;-)
Nou moet zeggen dat het ideaal werkt, het is makkelijk en je bent er zo mee klaar het is meteen droog dus niet een halve ochtend voorzichtig zijn omdat je bang bent om je nagels te beschadigen en het resultaat is heel mooi... Als het nu ook nog de 2 beloofde weken blijft zitten ben ik een erg blije vrouw LOL

Daarna lekker bij het zwembad gerelaxt en om half 3 de bbq aangestoken, want ja we hadden natuurlijk alles nog over van gister en omdat we later op de dag richting Disney zullen gaan moeten we wat eerder beginnen. Nou alles smaakte heerlijk hoor...

Daarna opfrissen en richting Disney... Eerst naar het swan and dolphin hotel en daar het bootje gepakt naar de Hollywood studio's alle mensen stapte daar natuurlijk uit en wij bleven zitten ( echt weer die Hollanders) lol... Daarna naar Disney Boardwalk en winkeltjes gekeken en vandaar een bus gepakt naar Magic Kingdom om vanaf daar de monorail te pakken naar Epcot.. Jeetje wat is het hier inmens groot zeg.. Het is een stad op zich en je kan hier niet van punt a naar b zonder voor transport te kiezen.. Bij Epcot naar het vuurwerk gekeken en toen weer terug naar de auto, volgende keer met Jan en Joyce nog even naar Down Town Disney, vonden wij vorig jaar erg gezellig en daar hadden we nu helaas geen tijd voor..

Terug naar huis even wat drinken en lekker naar bed..

Slaap lekker...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten