donderdag 24 april 2014

22-04-14

Maar 4 uurtjes geslapen, stja je moet toch altijd even wennen want als het hier nacht is is het in NL overdag en ondanks dat je zo'n vermoeiende reis achter de rug hebt zegt je biologische klok toch dat het niet klopt.. Dus vroeg weer wakker en trek!!!
Dan maar vast mijn koffer uitpakken is dat maar gebeurt...

Gezellig met zijn alle ontbijten en na de koffie even naar de Walmart, ik wil voor chaze even een speciaal zwemvest halen hij werd goed aangeschreven door klanten dus daar ga ik dan maar vanuit...
Helaas helemaal uitverkocht, stja dan zal ie echt wel fijn zijn...
Even wat boodschapjes gedaan en terug richting huis, even aan de overkant bij posnerpark bij Dicks Sportinggoods gaan kijken want daar verkopen ze hem ook, $10.- duurder maar dat maakt me dan niet uit... Ook daar niet te koop grrr hij is dus echt goed...
Die jongen in de winkel zegt misschien bij de mall of millenia, kon hem niet precies uit lekken wat ik bedoelde dus kon het hem ook niet even vragen of ie ervoor kon bellen, nou ja dan maar een half uur heen en terug rijden... Eerst maar even naar het huis en zwemmen met een ander vest (veels te groot maar voor effies kan dat wel)  ik filmen bij het zwembad en denk laat iedereen even schrikken door mijn tekefoon in het water te laten vallen, iedereen weet dat Tim en ik een Sony Experia heeben en dat je daarmee onderwater kan filmen, maar als je hem zo laat valken schrikt er vast wel iemand. En ja hoor mijn moeder kreeg zowat een hart verzakking, alleen kreeg ik hem erna... Mijn waterdichte telefoon is niet meer zo waterdicht als waar Sony hem voor verkoopt!!! Ik had nog alles expres goed dicht gedrukt want ik weet dat alle klepjes goed dicht moeten zitten nou jammer joh mijn waterdichte telefoon is verdronken en doet helemaal niks meer :-(
Later hoorde ik van Joyce dat het al op radar was geweest en dat ze erom bekend staan en dat Sony de schuld bij de consument neer legt... Lekker makkelijk dat ding is nog geen jaar oud...

Nou later nog even naar de mall of milenia gweest en daar zowaar het zwemvest kunnen scoren (de laatste) en nog een rondje mall gelopen, wat is ie mooi maar verder niks gekocht hoor, zat wel een nieuwe winkel van Sony dus de eerst volgende keer neem ik toch mijn telefoon mee daarheen..kijken wat ze zeggen..

Daarna terug naar het huis en nog even naar een fleamarket geweest voor Joyce want die was dr lader van dr iphone vergeten...
Gegeten bij Golden Corral (bufet) en een beetje bijtijds naar bed... Toch nog wel een beetje moe!!!

Slaap lekker....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten