zaterdag 3 mei 2014

Zaterdag 26-04-14

Vanochtend pas om kwart voor 7 wakker, dit begint erop te lijken... Elke dag voor. 6 uur wakker worden is ook geen pretje, maar goed dat weet ik heb ik altijd last van de eerste week.. Dus dit gaat de goede kant op...

Even koffie zetten voor de hele club en beginnen met een bak koffie, daarna ontbijt tafel gedekt en gezellig samen ontbijten...

Jan en Joyce vertrekken vandaag voor hun rondreis dus die even gedag gezwaaid en Daarna zouden wij even naar de outlet gaan, kunnen nog even lekker met zijn 2 e shoppen omdat Chaze bij opa en oma kan blijven...

Op naar de premium outlet naar mijn idee toch wel de leukste van het het stel...
Wel erg druk maar goed dan moet je ook maar niet op zaterdag gaan...
Ook niet zo gek veel gekocht 2 sportbh's bij de victoria's secret ( ik hoor jullie denken) jij sport toch niet??? Nee ind maar heb ze straks nodig na mijn bevalling :-p 
En een mooi nachthemd..
En bij de tommy wat kleertjes voor chaze en de kleine beeb.
Je wordt naarmate je vaker komt toch wel iets secuurder met kopen, al moet ik wel bekennen dat ik alweer een online bestelling heb gedaan bij de Abercrombie en Hollister die moeten nog bezorgd worden ;-)

Toen we weer terug naar het huis, en ja hoor toch mail van die jongen die zijn iphone 5 te koop had op craigslist, shit nu moeten we weer die kant van het vliegveld op, precies de kant waar we net vandaan kwamen, naja dan maar wat later hij is tot 8 uur aan het werk dus tot die tijd kon ik hem ophalen, wel bij want het is een witte met 32 gig voor omgerekend €270,- koopie dacht ik zo... En ik zie mijn niet zo waterdichte Sony het niet zo snel meer gaan doen... Ben er ook klaar mee stap nooit meer van een iphone af...

Tegen het avond eten dan maar die kant op en ja hoor helemaal blij met mijn nieuwe iphone, dus vanaf nu zullen de foto's in deze blog daarvandaan komen ;-)
Even gegeten bij ..... En weer terug naar huis...

Slaap lekker....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten