zaterdag 3 mei 2014

Maandag 28-04-14

Vandaag vertrekken mijn ouders naar NL dus nog even samen ontbijten...
Wij blijven meerendeels binnen zitten want chaze is echt niet lekker en heeft het goed te pakken... Vind het zo sneu voor dat mannetje...rond half 2 mijn ouders uitgezwaaid en chaze op ons bed gelegd met en fles, toen ie wakker werd kwam alles eruit en zo nog 3 keer, dus toen maar besloten dat we een dokter zouden gaan op zoeken.
Ik weet wel dat je niet meteen naar het ziekenhuis moet want daar kom je $1000.- lichter weer naar buiten en dat is nou net niet de bedoeling dus op naar de walk in clinic, stja sta je daar zeggen ze maar oh wij behandelen geen kinderen.. Dan moet je naar de pediatric paar deuren verder, prima...
Helemaal ingericht voor kinderen wel grappig hoor...

Van te voren moesten we $80,- betalen ben je nog niet eens binnen ;-)
Nou ja je krijgt toch alles terug, chaze in de doksters kamer nog 2 keer gespuugd gelukkig had ik een bakje bij me anders was het een mooi zooitje geworden daarzo...
De dokter heeft hem onderzocht en ook nog getest op influenza omdat ie voordat we op reis gingen natuurlijk ook al ziek was, dat was het in ieder geval niet dus zal het wel een ordinair buikvirus zijn...
Kreeg wel een drankje mee om de misselijkheid te doen stoppen, prima in totaal waren we $140.- kwijt scheelt toch aanzienlijk met het ziekenhuis...

En voor woensdag een nieuwe afspraak gemaakt..

Dus dat betekend helaas geen roadtrip voor ons... naja het is niet anders zou het zelf ook niet fijn vinden om ziek in een auto te zitten... Dat doen we dat arme mannetje niet aan...


Geen opmerkingen:

Een reactie posten