zaterdag 3 mei 2014

Vrijdag 02-05-14

Vanochtend om 7 uur wakker, heerlijk geslapen... Zowaar ik voel me goed niet meer misselijk in ieder geval.. Pff dat scheelt..
Rond 8 uur weg gereden uit Naples, helaas geen ontbijt bij dit hotel dus dan eten we onderweg wel wat, we komen vast wel een waffle house tegen.
Valt dat even vies tegen niet een gezien en voor we het wisten reden we het national park the everglades al in. Ik zeg oh oh weet je nog vorige keer we zijn straks in the middle of nowhere en kunnen ons ontbijt wel op ons buik schrijven.
Dus maar gestopt bij het eerste de beste tank station, daar hadden ze een subway nee voor mij geen subway op mijn nuchtere maag dan maar een bananen muffin.. Tim wel die werkt zo een broodje subway weg ;-) chaze eet lekker van mijn muffin mee want ik krijg nog niet zoveel naaar binnen.

Onderweg een groot bord met een indiaan erop wij stoppen maar was niks, maar aan de overkant zagen we wel iets wat op een looppad leek dus daar maar even kijken, en ja hoor was en boardwalk dus met een houten brug over het moeras heen.
Leeuk dat gaan we wel even doen.. Geen idee waar het op uitkomt maar dat zien we dan wel weer het is in ieder geval bereikbaar met rolstoelen dus kan er met de buggy dan ook vast komen...
Nou was een erg leuke trip om te doen erug grote sprikhanen gezien wist niet dat ze zo groot bestonden en natuurlijk ook verschillende Aligators vooral bij het uitkijkpunt lag een aardige grote...
Rustig aan weer terug gelopen...
De tom tom ingesteld op het adres waar Jan en Joyce ook geweest waren tussen door nog even getankt en wat eten gehaald bij het tankstation.. Ik maar een banaan krijg er gewoon nog niet meer in... Neem aan dat de beeb zijn voeding wel uit mijn reserves haalt... Gelukkig heb ik die wel ;-)

Even entree betaald van $10,- en op naar de flamingo uitkijkpunt...
Vond de rit er naar toe een beetje tegen vallen, maar misschien kwam dat ook omdat chaze er een beetje klaar mee was, logisch na zo'n trip zou ik ook zijn als ik 1.5 was. Moeten we toch maar een beetje rekening mee gaan houden dat zo lang in de auto zitten niet alles is voor zo'n mannetje..
Uiteindelijk aangekomen bij het laatste puntje van de everglades, wel grappig want hier ben je dus gewoon bij de zee.. Maar verder niks te beleven hoor dus viel een beetje tegen, maar goed dat zal voor een ieder verschillend zijn, wel ontzettend leuke foto's kunnen maken dus dat maakt dan weer goed ;-)

De terug rit ging wat soepeler en we waren zo bij het motel... Iets minder dan gister maar evengoed niet verkeerd... Was al vrij laat 5 uur dus daarna maar meteen gaan eten bij de cracker barrel oh en ze hebben daar zulke lekkere eigen gemaakte appelmoes kijk er helemaal naar uit...
Jammer joh die verkopen ze niet meer!!! Snik snik.
Nou ja dan maar wat anders... Bakje mais, bakje patat, bakje cottage cheese en een bakje appel,partjes en eigenlijk was niks lekker grrr alles gedeeld met chaze die weer heerlijk liep te smullen van de grote frieten... Tim had een shrimp platter normaal ook mijn favoriet als ik hier eet..

Terug naar het motel en nog even zwemmen, daarna gedoucht en aan de verslagen begonnen. Ben in ieder geval weer bij..
En ga nu lekker slapen..

  Weltruste...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten